Złącza NAVY do 500A

Standardy obowiązujące we flocie wojennej różnią się od wymagań dla statków handlowych. Także w zakresie połączeń dla zasilania okrętów z lądu w trakcie postoju w porcie. W siłach NATO obowiązuje wywodzący się z floty USA standard MIL-C-24368. Zarówno gniazda, jak i wtyki, jedno i trójfazowe są znormalizowane, żeby zapewnić sprawne i niezawodne zasilanie dla okrętów sprzymierzonych sił w każdym kraju należącym do paktu.

Firma COMEL posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie zasilania statków z lądu, zarówno handlowych, jak i wojennych. Połączenie zgodne ze standardem NAVY zaproponowaliśmy jako element naszego układu przetwornicy 50/60Hz, która przeznaczona jest do zasilania okrętów w trakcie remontów w stoczniach. Praca równoległa wielu złącz pozwala pokryć zapotrzebowanie na moc także większej jednostki. Wtyki i gniazda charakteryzują się dużą trwałością, i odpornością na nawet niezbyt delikatną obsługę.

Rozłącznik OT160G - super!

Rozłącznik OT160G firmy ABB jest synonimem niezawodności i oszczędności. Jest to wysokiej jakości rozłącznik izolacyjny zaprojektowany z myślą o wszystkich zastosowaniach związanych z prądem przemiennym, którego eksploatacja przynosi konkretne korzyści.

Czytaj dalej

LUMEL RE62 - nowy regulator

Regulator RE62 przeznaczony jest do regulacji temperatury oraz innych wielkości fizycznych (ciśnienia, wilgotności, poziomu, itp.) np. w szafkach telekomunikacyjnych, przemyśle tworzyw sztucznych, przemyśle spożywczym czy suszarnictwie.
Dzięki modułowej obudowie RE62 spełnia wymagania stawiane urządzeniom montowanym w szafach rozdzielczych.
Regulator wyróżnia nowoczesny graficzny wyświetlacz OLED, który zapewnia dobrą wizualizację procesu, wysoki kontrast i szeroki kąt widzenia.

Charakterystyka RE62
  • wejście: uniwersalne dla termorezystorów, termoelementów lub dla sygnałów standardowych.
  • rodzaj regulacji: dwustawna wg innowacyjnego algorytmu SMART PID (gwarantuje bardzo wysoką dokladność), załącz-wyłącz oraz sygnalizacja alarmów
  • 3 wyjścia w zależności od wykonania:
    • max 3 x przekaźnikowe
    • max 2 x binarne do SSR
    • max 1 x analogowe
    • max 1 x wyjście do zasilania przetworników obiektowych 24 V DC
  • interfejs RS485 z protokołem MODBUS (opcja)
  • konfiguracja parametrów z klawiatury lubopcjonalnie przez RS485 i bezpłatny program eCon
  • modułowa obudowa na szynę typu S zgodnie z normą PN-EN 62208 (regulator ma szerokość 3 modułów),
  • zasilanie uniwersalne 22...60V a.c / 20...60V d.c lub 60...253V a.c / 60...300 V d.c.
  • gabaryty: 53 x 110 x 60,5mm

Jeżeli produkt nie został jeszcze umieszczony w naszym e-sklepie LUMEL w abc-automatyka.pl prosimy o zapytanie mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefon 58 6610167.

 

SELCO M2500 - sterownik silnika

  • Ekran graficzny ze wskaźnikami
  • Praca w trybie automatycznym i lokalnym
  • Sygnały z czujek indukcyjnych i magnetycznych
  • Czujki tradycyjne i SAE CAN J1939
  • Zawiera panel alarmów z papierową wkładką
  • Konfiguracja przez stronę www lub USB
  • Rejestracja alarmów i zdarzeń z datą/godziną
  • Pamięć danych na wbudowanej karcie SD
  • RS485 MODBUS RTU dla SCADA lub HMI
  • Zgodny z wymaganiami morskich klasyfikatorów
  • Montaż na drzwiach rozdzielnicy IP54

Panel M2500 firmy SELCO zabezpiecza sterowanie, nadzór oraz kontrolę zabezpieczeń silników spalinowych w różnych zastosowaniach morskich, takich jak agregaty prądotwórcze, agregaty awaryjne, agregaty portowe czy też silniki napędowe. Zaprojektowany dla wymagającego środowiska zastosowań morskich, M2500 doskonale sprawdza się także w aplikacjach lądowych. Niewiele konkurencyjnych sterowników udostępnia tak przyjazny, intuicyjny interfejs dla użytkownika. Panel M2500 zawiera w sobie wszystkie potrzebne wejścia i wyjścia sygnałowe, dzięki czemu nie są potrzebne żadne dodatkowe moduły We/Wy. M2500 wspiera zarówno sygnały z tradycyjnych czujników (stykowe bezpotencjałowe lub 4-20 mA), jak też sygnały w standardzie SAE CAN J1939, co pozwala na obsługę zarówno starszych, jak i nowoczesnych silników. Dostępna jest komunikacja parametrów RS485 MODBUS RTU dla wizualizacji na panelach HMI lub z wykorzystaniem oprogramowania SCADA. Panel pozwala na lokalne lub zdalne wydawanie komend dla silnika. 9 wejść cyfrowych oraz 8 wejść analogowych (z monitoringiem ciągłości przewodu) umożliwia wykrywanie stanów alarmowych silnika lub komend wyłączenia. W sumie można skonfigurować 90 różnych alarmów, a każdy z nich może oznaczać samą sygnalizację stanu lub polecenie zatrzymania silnika. Dostępnych jest też 12 wyjść przekaźnikowych, które z kolei można skonfigurować jako wspólną sygnalizację alarmową, polecenie zatrzymania lub wskazanie wybranego stanu.

Panel M2500 spełnia wymagania towarzystw klasyfikacyjnych dla instalacji na statkach. Więcej informacji (uwaga - po angielsku) na stronie producenta  oraz w katalogu. Więcej zdjęć także na stronie sklepu COMEL.